حقوق و مقررات سایت کروفیک و دانشجویان ارجمند

با عرض سلام خدمت شما دانشجویان عزیز، سایت کروفیک خود را موظف می داند تا حقوق دانشجویان خود را پاس بدارد.لذا موارد ذکر شده هم توسط سایت کروفیک و هم توسط دانشجو میبایست رعایت شود و درصورتی که یکی از طرفین از حقوق خود بی بهره شود می تواند اقدامات قانونی لازم را پیش ببرد.

  • اگر دانشجویی از دوره خود راضی نباشد و طی 3 روز بعد از خرید دوره درخواست عودت وجه کند سایت کروفیک موظف است تا وجه ایشان را بازگرداند.بدیهی است که دوره قرار گرفته در پروفایل دانشجو حذف می گردد و در صورت سو استفاده از دوره ها( رعایت نکردن قانون کپی رایت و حق سایت کروفیک) سایت کروفیک می تواند اقدامات لازم قانونی را به عمل آورد.همچنین لازم به ذکر است بعد از اتمام 3 روز از خرید دوره سایت کروفیک هیچ مسئولیتی در قبال نارضایتی دانشجویان ندارد پس لطفا  از سلام فایل های مطمئن شده و حتما چند قسمت را تا 3 روز مشاهده نمائید.
  • قوانین کپی رایت در این سایت برقرار است پس مواردی چون کپی برداری از دوره و یا فایل های دوره و انتشار این دوره ها در فضای حقیقی و مجازی کاملا غیر قانونی بوده و موجب پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.استفاده از برند ( نام و لوگو) بدون کسب اجازه از سایت کروفیک و مدیریت غیر قانونی می باشد.
  • درست و صحیح پر کردن فیلدهای اطلاعات ( فرم تکمیل اطلاعات) بر عهده دانشجو بوده و اگر هر مشکلی اعم از نارضایتی از دوره و مشکل دوره بوجود آید دانشجو طبق اطلاعات تکمیلی میبایست اقدام کند و درصورت ناصحیح بودن اطلاعات سایت کروفیک هیچ مسئولیتی درقبال دانشجو ندارد.
  • سایت کروفیک تمام تلاش خود را می کند تا در اسرع وقت پاسخ شما دانشجویان عزیز را بدهد و اگر مشکلی در سایت بوجود آمد شما می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با سایت کروفیک تماس حاصل فرمائید. یادداشت راه ارتباطی برعهده دانشجو میباشد.
  • در صورتی که دانشجو درخواست حذف اطلاعات خود در صفحه پروفایل را داشته باشد سایت کروفیک کوظف به پاک کردن تمامی اطلاعات وارد شده می باشد. تذکر تمامی اطلاعات دریافتی برای پروفایل شما و پشتیبانی استفاده می شود وحریم خصوصی دانشجو بر عهده سایت کروفیک است.

با تشکراز شما سایت کروفیک

پیشرو در گرافیک